top of page

DIVIZE ADMINISTRATIVNÍ A PORADENSKÁ

  • Tvorbu nabídek

  • Zajištění zjišťovacích protokolů

  • Zajištění předávacích protokolů

  • Zajištění referenčních listů

  • Zajištění platnosti veškerých dokladů a certifikací

  • Reklamní činnost

  • Správu datových stránek

  • Správu internetových stránek

  • Účetnictví

  • Mzdová účtárna

  • Osobní oddělení

  • Fakturace

  • Veškerá korespondence a administrativa

  • Zpracování administrace výběrových řízení

  • Smluvní vztahy a objednávky

Tato divize pro společnost RELIEF PROJECTS, s.r.o. zajišťuje veškeré administrativní činnosti jako jsou:

Tato divize dále zajišťuje pro naše klienty kompletní a poměrně žádanou službu a to práce spojené s přípravou výběrových řízení ve stavebnictví. Mezi naše klienty patří hlavně malé obce a města, ale jsme schopni uspokojit i podstatně větší subjekty s požadavky na zpracování kvalifikační dokumentace v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb. Zákon o zadávání veřejných zakázek.

POSKYTOVANÉ SLUŽBY:

Činnosti spojené s přípravou veřejné zakázky:

  • příprava zadávací dokumentace – návrh zadávací dokumentace, konzultace a doporučení kvalifikačních a hodnotících kritérií, návrh zadávacích a obchodních podmínek, kompletace příloh, formulářů a dalších částí zadávací dokumentace,

  • finalizace a kompletace zadávací dokumentace – dopracování, konzultace problematických bodů a návrhy jejich řešení,

  • zpracování formuláře Oznámení zadávacího řízení,

  • zveřejnění oznámení zadávacího řízení

  • vypracování pomocných podkladů – formulářů pro doložení údajů, které jsou předmětem hodnocení kvalifikačních kritérií a pro doložení údajů, které jsou předmětem hodnocení dílčích kritérií hodnocení.

  • Zpracování položkových výkazů výměr a rozpočtů

Činnosti spojené s průběhem lhůty pro podání nabídek:

  • předání zadávací dokumentace uchazečům, včetně zajištění předávacích protokolů a potvrzení o předání a převzetí zadávací dokumentace,

  • zpracování odpovědí na dotazy a textu oznámení zadávacího řízení,

  • zajištění doručení odpovědí na dotazy a textu oznámení zadávacího řízení uchazečům, kteří si vyzvedli zadávací dokumentaci,

  • organizační zabezpečení přijímání nabídek,

  • zpracování potvrzení o přijetí nabídek vč. seznamu doručených a přijatých nabídek,

  • příprava formulářů pro jmenování hodnotící komise, včetně podkladů nutných a potřebných k řádnému průběhu zasedání hodnotící komise,

  • vypracování a zajištění jmenovacích dekretů a čestných prohlášení pro členy a náhradníky členů hodnotící komise,

  • vypracování organizačního řádu komise a seznámení členů komise s jeho obsahem před zahájením jednání hodnotící komise​.

Činnosti spojené s hodnocením nabídek:

  • organizační zajištění prvního zasedání hodnotící komise,

  • řízení komise do volby předsedy a místopředsedy komise, organizační řízení komise v průběhu jednotlivých zasedání,

  • organizační zajištění otevírání obálek s nabídkami,

  • sepsání protokolů o všech jednáních hodnotící komise,

  • sepsání protokolu o otevírání obálek s nabídkami včetně všech náležitostí a příloh,

  • rozbor nabídek uchazečů z hlediska splnění kvalifikačních kritérií,

  • rozbor nabídek z hlediska splnění zadávacích podmínek,

  • organizační zajištění průběhu posuzování nabídek,

  • vyhotovení výzvy k písemnému zdůvodnění mimořádně nízké nabídkové ceny,

  • vyhotovení žádosti o písemné vysvětlení nabídky,

  • zajištění oznámení o vyloučení uchazečů, jejichž nabídky komise vyřadila z další účasti v zadávacím řízení a zpracování podkladů pro rozhodnutí o jejich vyloučení,

  • rozbor nabídek z hlediska hodnotících kritérií a návrh užití hodnotících metod,

  • organizační zajištění průběhu hodnocení nabídek,

  • zabezpečení příslušných hodnotících tabulek pro jednotlivá hodnotící kritéria a členy hodnotící komise, souhrnných tabulek pro hodnotící kritéria a tabulky celkového pořadí,

  • organizační zajištění všech dalších potřebných a nutných zasedání hodnotící komise včetně zpracování protokolů o jednání hodnotící komise,

  • vypracování zprávy o posouzení a hodnocení nabídek dle formuláře stanoveného prováděcí vyhláškou.

Činnosti spojené s ukončením zadávacího řízení:

  • vypracování podkladů pro rozhodnutí zadavatele o přidělení veřejné zakázky,

  • zpracování oznámení rozhodnutí zadavatele o přidělení veřejné zakázky jednotlivým uchazečům, zajištění doručení oznámení o přidělení veřejné zakázky uchazečům, kteří nebyli ze zadávacího řízení vyloučeni,

  • zpracování a zajištění zveřejnění formuláře výsledku zadávacího řízení v Informačním systému veřejných zakázek (ISVZUS) a v Úředním věstníku EU,

  • zpracování písemné zprávy zadavatele o průběhu zadávacího řízení,

  • v případě zrušení zadávacího řízení zajištění zpracování formuláře zrušení zadávacího řízení a zajištění zveřejnění formuláře v Informačním systému veřejných zakázek,

  • sumarizace, uspořádání a předání veškeré dokumentace z průběhu výběrového řízení zadavateli.

Poradenská činnost:

  • ve výše uvedených oblastech také můžeme nabídnout konzultační a poradenskou činnost za smluvní hodinové sazby

Potřebujete poradit v oblastni administrativní, poradenské, nebo máte zájem o konzultaci? 

Obraťe se na nás prostřednictvím formuláře

Děkujeme, Vaše zpráva byla odeslána

Kontaktní osoba

 

Jednatel

Ing. Šárka Bukovská

Email: info@reliefprojects.cz

 

Jednatel 

Karel Hengst

Tel: +420 725 738 001

Email: info@reliefprojects.cz

Sídlo firmy

Průmyslová 228, 435 21 Obrnice,

Czechia

Tel: +420 725 738 001

Email: info@reliefprojects.cz

IČO:  28674723

DIČ:  CZ28674723

Datová schránka:  ckb96pw​

bottom of page