DIVIZE ADMINISTRATIVNÍ A PORADENSKÁ
-
Tvorbu nabídek
-
Zajištění zjišťovacích protokolů
-
Zajištění předávacích protokolů
-
Zajištění referenčních listů
-
Zajištění platnosti veškerých dokladů a certifikací
-
Reklamní činnost
-
Správu datových stránek
-
Správu internetových stránek
-
Účetnictví
-
Mzdová účtárna
-
Osobní oddělení
-
Fakturace
-
Veškerá korespondence a administrativa
-
Zpracování administrace výběrových řízení
-
Smluvní vztahy a objednávky
Tato divize pro společnost RELIEF PROJECTS, s.r.o. zajišťuje veškeré administrativní činnosti jako jsou:
Tato divize dále zajišťuje pro naše klienty kompletní a poměrně žádanou službu a to práce spojené s přípravou výběrových řízení ve stavebnictví. Mezi naše klienty patří hlavně malé obce a města, ale jsme schopni uspokojit i podstatně větší subjekty s požadavky na zpracování kvalifikační dokumentace v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb. Zákon o zadávání veřejných zakázek.
POSKYTOVANÉ SLUŽBY:
Činnosti spojené s přípravou veřejné zakázky:
-
příprava zadávací dokumentace – návrh zadávací dokumentace, konzultace a doporučení kvalifikačních a hodnotících kritérií, návrh zadávacích a obchodních podmínek, kompletace příloh, formulářů a dalších částí zadávací dokumentace,
-
finalizace a kompletace zadávací dokumentace – dopracování, konzultace problematických bodů a návrhy jejich řešení,
-
zpracování formuláře Oznámení zadávacího řízení,
-
zveřejnění oznámení zadávacího řízení
-
vypracování pomocných podkladů – formulářů pro doložení údajů, které jsou předmětem hodnocení kvalifikačních kritérií a pro doložení údajů, které jsou předmětem hodnocení dílčích kritérií hodnocení.
-
Zpracování položkových výkazů výměr a rozpočtů
Činnosti spojené s průběhem lhůty pro podání nabídek:
-
předání zadávací dokumentace uchazečům, včetně zajištění předávacích protokolů a potvrzení o předání a převzetí zadávací dokumentace,
-
zpracování odpovědí na dotazy a textu oznámení zadávacího řízení,
-
zajištění doručení odpovědí na dotazy a textu oznámení zadávacího řízení uchazečům, kteří si vyzvedli zadávací dokumentaci,
-
organizační zabezpečení přijímání nabídek,
-
zpracování potvrzení o přijetí nabídek vč. seznamu doručených a přijatých nabídek,
-
příprava formulářů pro jmenování hodnotící komise, včetně podkladů nutných a potřebných k řádnému průběhu zasedání hodnotící komise,
-
vypracování a zajištění jmenovacích dekretů a čestných prohlášení pro členy a náhradníky členů hodnotící komise,
-
vypracování organizačního řádu komise a seznámení členů komise s jeho obsahem před zahájením jednání hodnotící komise.
Činnosti spojené s hodnocením nabídek:
-
organizační zajištění prvního zasedání hodnotící komise,
-
řízení komise do volby předsedy a místopředsedy komise, organizační řízení komise v průběhu jednotlivých zasedání,
-
organizační zajištění otevírání obálek s nabídkami,
-
sepsání protokolů o všech jednáních hodnotící komise,
-
sepsání protokolu o otevírání obálek s nabídkami včetně všech náležitostí a příloh,
-
rozbor nabídek uchazečů z hlediska splnění kvalifikačních kritérií,
-
rozbor nabídek z hlediska splnění zadávacích podmínek,
-
organizační zajištění průběhu posuzování nabídek,
-
vyhotovení výzvy k písemnému zdůvodnění mimořádně nízké nabídkové ceny,
-
vyhotovení žádosti o písemné vysvětlení nabídky,
-
zajištění oznámení o vyloučení uchazečů, jejichž nabídky komise vyřadila z další účasti v zadávacím řízení a zpracování podkladů pro rozhodnutí o jejich vyloučení,
-
rozbor nabídek z hlediska hodnotících kritérií a návrh užití hodnotících metod,
-
organizační zajištění průběhu hodnocení nabídek,
-
zabezpečení příslušných hodnotících tabulek pro jednotlivá hodnotící kritéria a členy hodnotící komise, souhrnných tabulek pro hodnotící kritéria a tabulky celkového pořadí,
-
organizační zajištění všech dalších potřebných a nutných zasedání hodnotící komise včetně zpracování protokolů o jednání hodnotící komise,
-
vypracování zprávy o posouzení a hodnocení nabídek dle formuláře stanoveného prováděcí vyhláškou.
Činnosti spojené s ukončením zadávacího řízení:
-
vypracování podkladů pro rozhodnutí zadavatele o přidělení veřejné zakázky,
-
zpracování oznámení rozhodnutí zadavatele o přidělení veřejné zakázky jednotlivým uchazečům, zajištění doručení oznámení o přidělení veřejné zakázky uchazečům, kteří nebyli ze zadávacího řízení vyloučeni,
-
zpracování a zajištění zveřejnění formuláře výsledku zadávacího řízení v Informačním systému veřejných zakázek (ISVZUS) a v Úředním věstníku EU,
-
zpracování písemné zprávy zadavatele o průběhu zadávacího řízení,
-
v případě zrušení zadávacího řízení zajištění zpracování formuláře zrušení zadávacího řízení a zajištění zveřejnění formuláře v Informačním systému veřejných zakázek,
-
sumarizace, uspořádání a předání veškeré dokumentace z průběhu výběrového řízení zadavateli.
Poradenská činnost:
-
ve výše uvedených oblastech také můžeme nabídnout konzultační a poradenskou činnost za smluvní hodinové sazby
Potřebujete poradit v oblastni administrativní, poradenské, nebo máte zájem o konzultaci?
Obraťe se na nás prostřednictvím formuláře
Kontaktní osoba
Sídlo firmy
Průmyslová 228, 435 21 Obrnice,
Czechia
Tel: +420 725 738 001
Email: info@reliefprojects.cz
IČO: 28674723
DIČ: CZ28674723
Datová schránka: ckb96pw